Friday, March 11, 2011

Witamy!

Witam wszystkich na reaktywowanym blogu:). Ostatnia edycja niezbyt się udała, głównie z racji przytłaczającej ilości projektów które wziąłem na siebie. Teraz jest trochę lepiej. Ograniczyłem to na co nie miałem czasu. Zlikwidowałem parę niepotrzebnych stron i wziąłem się wreszcie za rysowanie dla przyjemności i na zlecenie, co dało mi trochę czasu na pisanie tutaj. Stwierdziłem, że w czasach rosnącej popularności podcastów najwyższa pora bym założył swojego bloga i spamował Was niezliczoną ilością postów i opinii na tematy interesujące mnie.
Blog ten niech będzie oczywiście także świadectwem tego że pracuję. Będę tutaj wrzucał skończone prace, które warte są pokazania publice, a także szkice, projekty, niedokończone rzeczy które robię na okrągło. Deviantart przestał być fajnym miejscem na wrzucanie czegokolwiek, więc niech chociaż ten blog daje świadectwo tego co robię.
Na początek vlepka, którą zdecydowałem się pokolorować. Na razie jestem całkiem zadowolony z efektu. Szkic był robiony markerem na folii samoprzylepnej a koloruję w Photoshopie.

1 comment:

  1. chico, jeśli się nie nauczysz, o co kaman z tymi przecinkami..... zjem Ci tablet! nie wiem, jakich argumentów używać nawet. zaczynam się zastanawiać, czy Twój przypadek nie jest beznadziejny;]

    ReplyDelete