Saturday, April 23, 2011

Colours


Wrzucam tę piosenkę zanim cała Polską ją będzie znała bo Lech użył jej w swojej reklamie. Uwielbiam głos ich wokalisty i strasznie depresyjną radość, która bija z tego utworu. Zabawne, tak na marginesie, jest to, że w reklamie ma zupełnie inny wydźwięk niż w zestawieniu z teledyskiem. Pozostałe kawałki z ich EPki są w trochę innym klimacie ale równie dobre.
Tymczasem, nadeszły święta więc jak co roku zrobiłem pisanki. Trochę poszedłem na łatwiznę (w zeszłym roku robiłem kraszanki) i namalowałem widoczne poniżej kopie Alfonsa Muchy Promarkerami. Wesołych Świąt dla tych co obchodzą, i miłego odpoczynku dla tych co nie obchodzą. 

2 comments:

  1. alfonsa muchy to rzeczywiście tylko na jajkach brakuje; ja wrzucam do gara i w cebuli się jajka gotują, a później są brązowe tadamm i Wesołych Świąt !

    ReplyDelete
  2. @lagu też tak robiłem: to są właśnie kraszanki; tylko potem igłą skrobałem wzorki żeby było ładnie:)

    ReplyDelete