Thursday, April 21, 2011

Remember Where You Were When Michael Jackson Died


Piosenka powyżej zdobyła moje serce z kilku powodów. Po pierwsze uwielbiam takie rytmiczne proste ześpiewki napisane według schematu zwrotka-refren-zwrotka-refren-bridge-solo-refren x2. Po drugie mają kapitalne wprowadzenie do utworu, najpierw samo pianinko, potem perkusja i na koniec punkowa jazda na gitarze. Po trzecie zespół wygląda świetnie. Wąsy perkusisty, ruchy gitarzysty i fajny klawiszowiec tworzą image podobny do tego co prezentował kiedyś blur (pamiętacie teledysk z mlekiem? Jak tam się rusza Albarn nad tym keyboardem!). [EDIT] I ta skrzypaczka! [/EDIT]
Dzisiaj chciałem jednak wrzucić trzy obrazki, które zrobiłem dla Kochaj Miasto Swoje. Są to projekty vlepek promujące Łódź. Sprawa utknęła trochę w drukarni ale podobają mi się na tyle, że warto je tutaj pokazać.




Całość zrobiona w Illustratorze, co przypomniało mi jak genialny i wygodny jest to program. Szczególnie, że jako jeden z niewielu wektorowych wykrywa nacisk piórka na tablecie.

No comments:

Post a Comment