Tuesday, June 21, 2011

Back to cartoon



Witam, po długiej przerwie (2 miesiące będzie) wracam z rysunkami.Nie myślcie, że nic przez ten cały czas nie robiłem. Nie updatowałem raczej ze względu na sporą ilość pracy, która na mnie spadła. Robię właśnie dzielnie kolejną grę, wybrnąłem z etapu animowania postaci więc teraz same przyjemne rzeczy pozostały. Wrzucę więc trochę obrazków z tych ostatnich miesięcy, żebyście zobaczyli co się dzieje.
Zacznijmy może od pewnych projektów, które robiłem dla bardzo-dużej-i-ważnej-firmy-której-nazwy-nie-mogę-zdradzić. Pierwsze zadanie to był projekt dziewczyny pirata:

Z projektu jestem całkiem zadowolony, mimo że nadal uważam, że nie umiem rysować realistycznego cg. Ja bym tam wszędzie dodał komiksowe linie. I te koraliki są średnio zrobione. Druga rzecz dla nich to była mała animacja sprite'a:
Pocieszna rzecz. Miało być tylko 6 klatek dlatego cykl animacji wygląda jak wygląda. Temat to cartoonowe przedstawienie walecznego mieszkańca Sparty. Animowałem go we flashu i podrabiałem animację w photoshopie. Wyszło całkiem nieźle jak na 3 godzinki pracy. Dorzucam tez Wam szkice koncepcyjne do samej postaci:
Co prowadzi nas do ostatnich rysunków z dzisiejszego zrzutu. Tak mi się spodobało rysowanie cartoonowych rzeczy, że zrobiłem ich więcej:


I tak sobie myślę, że mogę się starać ciskać takie rzeczy jak do Kolektywu, z wypasioną kreską a i tak najprzyjemniej rysuje mi się wykrzywione proporcje ciała, duże głowy i rąbniętą mimikę. Tak się więc zastanawiam: mam bardzo poważny temat komiksu do następnego Kolektywu. Chcę zrobić coś bardzo fajnego i opartego na moich osobistych badaniach. Zastanawiam się tylko czy nie zrobić tego właśnie tak cartoonowo. Przeczytałem ostatnio zakupionego w warszawie Alfonso Zapico i coraz bardziej mnie ta wizja kusi. Nie wiem. Co sądzicie?

2 comments:

  1. Bardzo fajnie wygląda ta piratka i ten dzieciak (bo to dzieciak, prawda?) z gitarą i piłką do kosza.

    ReplyDelete