Monday, July 4, 2011

How Can U Luv Me

Bardzo dużo ostatnio rysuję rzeczy do pracy więc odkładam ciągle komiks do kolektywu. Jeszcze trochę i znowu wyjdzie numer bez moich prac w środku:/. A szkoda: bo mam fajny pomysł i głupio byłoby go zmarnować. W całym tym natłoku rysowania znalazłem jednak chwilę by machnąć dwie rzeczy dla projektu założonego przez koko: Erocomica. Jest to zbiór prac o tematyce erotycznej i dla dorosłych. Sam pomysł bardzo mi się spodobał i podszedłem do niego bardzo entuzjastycznie gdyż lubię rysować dziewczyny (co jest w sumie jednym z niewielu tematów, które naprawdę mi wychodzą w rysunku). Nie przepadam za mocnym negliżem więc obydwa rysunki są w stylu pin-up girls z lat 40-50. Niby gdzieś kawałek biustu wypada ale przecież nic "poważnego" nie można zobaczyć. Przyjemnie się to rysowało pomimo ogromnej ilości referencji, które musiałem uruchomić. Moim standardowym problemem pozostaje jednak rysowanie rąk. Jakbym się nie starał zawsze wychodzą zbyt muskularne i nieproporcjonalne do reszty ciała. Odkąd pamiętam umiejętność rysowania dłoni była mi obca. Kiedyś na zajęciach z rysunku (czyt. Błażej, lat 9) chodziliśmy z kumplem (Seba, lat 7) i szukaliśmy ludzi którzy chcieliby nam pozować do portretu. Pani plastyk, która zajęcia prowadziła powiedziała: "Może chłopcy porysujcie dłonie i stopy! To też ważny temat". A my odpowiedzieliśmy, że to nuda i nic ciekawego. I chyba do dzisiaj mi to zostało. Zawsze dopieszczam na maksimum wszystkie bliki w oczach a potem walę łapy jak u drwala. Tak czy inaczej oto dwa obrazki, które opublikowałem na tamtym blogu. Są naprawdę niezłe: oczywiście mają swoje wady ale ja jestem zadowolony z efektu końcowego.


No comments:

Post a Comment