Tuesday, July 10, 2012

Head like a hole

Kolejny miesiąc bez aktualizacji. Niedługo dojdę do poziomu Mazura i Sienickiego. Prawda jest taka, że nic nie postowałem bo cały czas coś rysowałem. Pracuję jednocześnie nad kilkoma projektami i konkursami więc nie ma czasu na pisanie bzdur na blogu. Warto jednak podsumować ostatni miesiąc tutaj i pokazać co tworzę ostatnio. Będę musiał zaktualizować też moje portfolio po prawej, gdyż mocno już się przedawniło.

Stwierdziłem, za namową Justiny, że warto startować we wszelkich możliwych konkursach. W konkursie luki, o którym pisałem wcześniej dostałem wyróżnienie więc postanowiłem w ciemno uderzyć do następnego.  Tym razem konkurs hostował DeviantArt. Polegał on na zaprojektowaniu nadruku na deskorolkę dla HooliganSkateboards, z okazji VansWarped tour. Tematyka miała nawiązywać do jednego z zespołów biorących udział we wspomnianym tournee. Stworzyłem coś takiego:
Bless The Fall skateboard
Projekt pomimo sporego odzewu ze strony deviantartowiczów, nie spotkał się z ciepłym przyjęciem ze strony jury i w rezultacie odszedłem z niczym nie dostając się nawet do półfinału. Dookoła samego konkursu narosły też spore kontrowersje: zbyt długie oczekiwanie na rezultaty, oskarżenia o plagiat dotyczące dwóch prac finałowych i ogólny smród w organizacji konkursu. Nie dziwię się temu bo nagrody naprawdę były cenne. Porażka jednak mnie nie podłamała i wróciłem do rysowania.
Pokolorowałem jeden ze szkiców które zrobiłem jakieś 3-4 miesiące temu. W zamiarach miał być to portret Justyny. Nie wiem czy wyszło podobnie czy nie, ale sam rysunek podoba mi się bardzo. Jak łatwo się domyślić największą sympatię osób oglądających pracę budzi kot w kombinezonie:)
Space Kiki & Kitty
Po takim rozrysowaniu się rzuciłem się na kolejny konkurs. Tym razem dla http://welovefine.com . Tematem prac miały być czarne charaktery z uniwersum Marvela. Od razu mi się to spodobało: jestem fanem Thunderbolts/Dark Avengers. Jak łatwo się domyślić większość uczestników wybrała Lokiego. Moją pracę możecie zobaczyć poniżej. Ważnym jest jednak BY ZAGŁOSOWAĆ NA MNIE!!! KLIKAJĄC TUTAJ!!! KAŻDA OCENA "5" PRZYBLIŻA MNIE DO WYGRANIA WIĘC DO DZIEŁA!!! Oczywiście, żeby zagłosować trzeba się zalogować, ale zajmuje to tylko 5 minut:)

Poza tym rysuję także dwa komiksy. Jeden bardzo długi do scenariusza Janka Mazura i drugi do scenariusza Justyny. Pierwszy to mega tajny projekt więc póki co cicho na ten temat. Drugi jest przygotowywany na tegoroczne MFK. Mocno się napaliłem na obydwa więc mam nadzieję, że wyjdą zajebiście. Komiks na festiwal będzie w kolorze. Bardzo dawno czegoś takiego nie robiłem a z drugiej strony dużo ostatnio pracowałem nad kolorowaniem. Może zapostuję w najbliższym czasie kilka kadrów.
Tymczasem GŁOSUJCIE!!!

No comments:

Post a Comment