Sunday, November 24, 2013

Ridiculous Fishing

Na ostatnim MFK, w jedynej sensownej knajpie z burgerami w Łodzi spotkaliśmy Janka Mazura i Igora Wolskiego. Oboje byli bardzo zainteresowani tym czemu, żadne moje nowe rysunki nie pojawiają się w sieci. Otóż cały wrzesień i październik spędziłem rysując różne zlecenia z których warto pokazać przede wszystkim jedno:


To jest jeden z serii plakatów zrobionych dla Fjorda Nansena, pokazujących jak można łączyć sporty ekstremalne z codzienną pracą. Całość wyszła bardzo fajnie i można ją było zobaczyć np. w miesięcznikach "Góry", "NPM" i "Podróżnik"

Kiedy już uporałem się z nawałem pracy, trzeba było zacząć 2 komiksy które zalegały już trochę czasu na liście "do zrobienia".

Pierwszy to komiks, który prawdopodobnie ukaże się w okolicach maja w przyszłym roku. Rzecz z pogranicza thrillera do scenariusza Tomka Kontnego. Opowiada historię skłóconej rodziny, która by poprawić wzajemne relacje wyjeżdża na wakacje do domku na wsi, z dala od cywilizacji.

Całość rysowana jest jak wyżej w nastrojowej szarości. Kadry typowo komiksowe przeplatane są bardziej speed-paintowymi wstawkami:

Drugi komiks, do scenariusza Bartka Biedrzyckiego opowiada o subiektywnie najważniejszych wydarzeniach w historii podboju kosmosu. Ze względu na target całości, rysuję to bardziej cartoonowo i na luzie, trochę inspirując się tym co dzieje się obecnie we francuskim komiksie. Całość też powinna być wydana jakoś w przyszłym roku, jednak na razie nie za bardzo możemy wspominać o detalach.

Czuję, że kreska ostatnio wyrobiła mi się trochę, przez ilość naprodukowanych przeze mnie obrazków. Mam nadzieję, że ten pozytywny trend się utrzyma:)

No comments:

Post a Comment